13. sjednica općinskog vijeća
Dana 05. ožujka 2015. godine u vijećnici Općine Blato održana je 13. sjednica Općinskog vijeća Općine Blato. Sjednicu je vodio predsjednik Općinskog vijeća gosp. Tonći Padovan.
13. sjednica Općinskog vijeća
1. Prijedlog Odluke o izmjenama i dopunama Izjave o osnivanju EKO-d.o.o. Blato;
2. Prijedlog Odluke o izradi dopune Prostornog plana uređenja Općine Blato;
3. Prijedlog Odluke o imenovanju tri člana Upravnog vijeća Predškolske ustanove „Dječji vrtić Blato“;
4. Prijedlog Izvješća o stanju u prostoru Općine Blato;
5. Prijedlog Zaključka o prihvaćanju Izvješća o naplati komunalne naknade i komunalnog doprinosa u 2014. godini;
6. Prijedlog Zaključka o prihvaćanju Izvješća o naplati općinskih poreza u 2014. godini;
7. Prijedlog Zaključka o prihvaćanju Izvješća o radu komunalnog redarstva za 2014. godinu.
Općinsko vijeće prihvatilo je prijedlog Odluke o izmjenama i dopunama Izjave o osnivanju EKO-d.o.o. Blato kojom se mijenja i dopunjuje popis djelatnosti koje obavlja EKO d.o.o. na način da se isto usklađuje sa Zakonom o održivom gospodarenju otpadom i Zakonom o komunalnom gospodarstvu.
Vijeće je prihvatilo i prijedlog Odluke o izradi dopune Prostornog plana uređenja Općine Blato kojim se preostali dio neizgrađenog građevinskog područja u području naselja Blato obuhvaća u uređeno građevinsko područje.
S obzirom da je istekao mandat članovima Upravnog vijeća Predškolske ustanove „Dječji vrtić Blato“, Općinsko vijeće je u Upravno vijeće Vrtića, iz reda javnih djelatnika, ponovno imenovalo dosadašnje članove: dr.Antu Milata, prof. Katarinu Kovačić i dipl. iur. Antonelu Šeparović.
Općinsko vijeće prihvatilo je Zaključak o donošenju izvješća o stanju u prostoru Općine Blato. Izvješće o stanju u prostoru Općine Blato izrađen je na temelju Zakona o prostornom uređenju (NN br. 153/13) i prema Pravilniku o sadržaju i obveznim prostornim pokazateljima Izvješća o stanju u prostoru (NN br. 48/14), kao dokument praćenja stanja u prostoru za period od četiri godine. Osnovna svrha izrade Izvješća o stanju u prostoru je ocjena postojećeg stanja, analiza prostornog razvoja i planiranje razvoja za naredno razdoblje.
U nastavku sjednice donesen je Zaključak o prihvaćanju Izvješća o naplati komunalne naknade i komunalnog doprinosa u 2014. godini. Naplata komunalne naknade realizirana je 63,10 %, a komunalnog doprinosa 67,64%. Vijećnici su također prihvatili Izvješće o naplati općinskih poreza. Tako je naplata poreza na tvrtku realizirana u visini od 67,90 %, poreza na kuću za odmor 76,69 %, a poreza na korištenje javnih površina 34,15 %. Ostvareni prihod temeljem poreza na potrošnju u 2014. godini iznosi 97.537,99 kn. Iz priloženih Izvješća vidljiva je slabija naplata u odnosu na prethodne godine, te je potrebno provesti postupak prisilne naplate. Isto tako Općina Blato, kao i trgovačka društva u vlasništvu ili suvlasništvu Općine Blato pristupila je Sporazumu o mjerama za ublažavanje financijskih teškoća određenog dijela građana koji su ovršenici u postupcima prisilne naplate tražbina male vrijednosti na novčanim sredstvima, sklopljenom između Vlade Republike Hrvatske i drugih potpisnika s nenaplaćenim potraživanjima od građana, te će se u tom postupku, određeni dio potraživanja iz ranijih godina, otpisati.
Na kraju sjednice prihvaćeno je i Izvješće o radu komunalnog redarstva za 2014. godinu kojim su obuhvaćene aktivnosti komunalnog redarstva na održavanju čistoće, kulturnog izgleda i uređenja naselja, održavanja javno prometnih površina, racionalnog postupanja s otpadnim stvarima, te pridržavanja propisanog načina kod izvođenja građevinskih radova na području općine Blato sukladno Odluci o komunalnom redu (Sl.gl. Općine Blato 09/09).